No i stalo sie L99 99 99 99; L01 01 01 01 lub L02 02 02 02

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pią, 9 Sty 2004, 11:01:12 CET

> Ale... po co? Przeciez instalator Ra tworzy poprawny plik lilo.conf.
gdyby generowal to bym nogl teraz sie bawic linuxem a nie bootowaniem
linuxa, stracilem na to juz przeszlo tydzien. Dobrze wiedziec ze
przynajmniej PLD20 z Ac poprawnie bedzie dzialalo, ale jestem uparty i chce
wystartowac z PLD1.0 z Ra
dlatego skopiowalem zeby miec pewnosc czy czegos nie zapomnialem czy cos
takiego. A ten tytul nie wzial sie z powietrza - przenioslem nawet dysk do
innego kompa i tez generuje L99 99 99 99

> XF86Config mozna sobie wygenerowac w kazdej chwili.
tak - to sie zgadza, ale pozmienialem fonty i nie chce drugi raz wywarzac
otwarte drzwi
:)
IWI

ps prosze o wszelkie uwagi na temar czy ten dysk da sie jakos podlaczyc zeby
z hdd startowal na PLD10 z Ra 2.4.19 - wszystko przetestuje :)