neostrada - który kernel wybrać?

Kamil Zakrzewski kamil w supernet.com.pl
Pią, 9 Sty 2004, 11:20:51 CET

Dnia 08 sty 2004 o godzinie 23:43:02 +0100, PLD Linux napisał(a):

> który kernel i skąd wybrać zebym nie musiał kompilować pod neostradeUSB?
> chciałem dodać linijke do poldka ale jajo cięciwy jest dziurawe no nie?
> pozatym myśle nad cvs... dobrze myśle? będe musiał kompilowac? jak to wogole
> wygląda takie zrobienie kernelu z cvsu? majne system to RA.

Neostrada działa pięknie na standardowym 2.2.22, który jest w RA i nie
musisz niczego zmieniać. Błąd do_mremap() jest tylko w serii 2.4, a tej
nie potrzebujesz do Neo. Jeśli sie uprzesz na nowsze jajo bez dziury, to
jak zbudować z CVS już Ci napisali.

--
Pozdrawiam, Kamil Zakrzewski
http://kamil.eu.org/ jid:kazet w jabber.org