instalacja, poldek, Read-only file system

Pią, 9 Sty 2004, 13:44:33 CET

> w poldek.conf jedyne dwa źródła:
>
> source = ac-2.6 ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/test/i686/
> source = ac     ftp://ftp.pld-linux.org/dists/ac/PLD/i686/PLD/RPMS/

Proponuję Ci najpierw postawić tylko z tego ostatniego źródła. Jak już
system uruchomisz normalnie to będziesz sobie mógł kombinować z 2.6. Ja to
robiłem w chroot w Ra, ale powinno się udać (ktoś pisał, że da się) z
PLDRescue:
http://adas.artikon.one.pl/PLD/Ac-Ra_1.txt

pozdrawiam