mozilla i open dsp:

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Czw, 29 Sty 2004, 21:28:08 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 01/29/2004
09:36 PM:
> Witam
>
> w trakcie pracy z mozilla po wejsciu na niektore stronki zamyka sie
> mozilla a pojawia sie taki komunikat
>
> [rasiu w wilkas /]$ mozilla
> open dsp: Brak dostępu
> /usr/bin/mozilla-bin: relocation error:
> /usr/lib/mozilla/plugins/npflash.so: undefined symbol: XtWindowToWidget
>
> gdzie szukać rozwiązania problemu?
>

> Michał

Pewnie na stronki, ktore chca jakies dzwieki odtwarzac (np. z
flashowymi wstawkami. Na to tez wskazuje raport bledu). A masz
normalnie dzwiek np. w XMMS,MPlayer?? Jak siedzisz pod KDE i masz
odpalonego ARTSa to sprobuj uruchomic Moziile przez artsdsp($artsdsp
mozilla). BTW: co to za dziwny plugin do flasha? Skad to, bo chyba nie
od Macromedia?
--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<