timeout na klienta dhcp

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Sob, 10 Sty 2004, 23:46:29 CET

  Gdzie można ustawić timeout na klienta DHCP tak, żeby nie musieć
  tego robić ponownie przy każdym upgrade skryptów startowych?

  Przy okazji do developerów - czy nie wydaję się Wam, że domyślny
  timeout jest stanowczo za długi - rozumiem 5-10 sec., a jak po tym
  czasie serwer nie odpowie, to raczej nie odpowie wcale.
  A ile jest teraz domyślnie - bo jak dla mnie długo za długo.

  Uprzedzając pytanie po co mi klient DHCP, jak go nie używam
  nadmieniam że komputer, to laptop.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (