komp wisi Caps i Scroll mruga

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 11 Sty 2004, 11:10:04 CET

Dnia niedziela 11 styczeń 2004 11:00, Marcin Rachwał napisał:
> Dnia Sun, 11 Jan 2004 10:43:12 +0100
>
> Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> zeznał:
>
> A jaką masz temperaturę proca? Czym sprawdzałeś pamięć? Ja kiedys dłuugo
> testowałem pamięć testmem'em i wydawało się ok, a komp wariował. Dopiero
> jak obniżyłem taktowanie pamięci to poszło...

Temperatury proca nie sprawdzę, bo to K6-2/500 na płycie SOYO, która nie ma
czujnika temperatury. Pamięć testuję memtest86. Komputer chodzi na
ustawieniach nominalnych, czyli 5x100, obecnie zmieniłem na 5x95 (obniżyłem
o 5% taktowanie szyny). Jako główny test kompiluję kernel (konkretnie
2.4.24 z CVS-u). Wczoraj nie udawało się dojść do końca kompilacji modułów.
Dzisiaj - właśnie zaczął je kompilować. Czekam, co się stanie.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498