LiveCD - konfiguracja sieci

Irek-Excellent ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pon, 12 Sty 2004, 00:19:48 CET

Witam
Nie moge sobie poradzic z konfiguracja sieci pod LiveCD
wpisuje w /etc/sysconfig/network:
    NETWORKING=yes
    HOSTNAME=LiveCD
    HOSTNAMENIS=Krakow   #tutaj nie pamietam dokladnie komendy ale chyba taka ale jest zakonczona na NIS
    GATEWAY=192.168.0.253  #adres mojej bramki sieciowej
    GATEWAYDEV=eth0     #tutaj nie jestem pewny ale tak chyba ma byc

wpisuje w /etc/resolv.conf adresy DNS
    nameserver 81.21.200.2
    nameserver 81.21.192.2

wpisuje w /etc/hosts
    192.168.0.4    stacja1

Wpisuje w /etc/HOSTNAME
    dowolna_nazwa

wpisuje w /etc/hosts.conf
    order hosts, bind
    multi on

wpisuje w /etc/sysconfig/interfaces/ifcfg-eth0
IPADDR=192.168.0.4

robie
/etc/rc.d/init.d/network restart
i nic

jak pinguje 192.168.0.4 to jest OK ale jak pinguje www.wp.pl to mowi ze brak sieci

Prosze o pomoc

Druga sprawa - to czy nie daloby sie zrobic jakiegos skryptu do automatycznego kopiowania z dyskietki wszystkich tych ustawien?? albo czy jest mozliwe zainstalowanie przynajmniej /etc na dysku HDD??

iwi