Gdzie java?

marcinek marcinek w nea.pl
Pon, 12 Sty 2004, 14:43:48 CET

On Mon, 2004-01-12 at 13:40, Jacek Osiecki wrote:

> No i oczywiście nie uściśliłem :)
> Chodzi mi o JVM - dla przeglądarek (opera, mozilla)...

Z tym to bywa różnie. Ja na przykład muszę używać netscape 4.7x do
mojego banku (BSK). Z tego co wiem to BPH też na nowszych nie idzie.
Przypadkiem też mam tam konto i z mozilli nie wchodzi (wisi na "proszę
czekać").
Ciekawostką jest to, że i bsk i bepeh mówią, że java 1.1. Ale jak
praktyka pokazuje java 1.1 javie 1.1 nie równa. Plugin IBM Java z  1.4.1
rejestruje się jako handler też do appletów wersji 1.1 ale banki i tak
na tym wiszą. Sunowskie 1.4.2 pod windą w mozill tak samo :-(

Natomiast jakbyś chciał netszkapę to looknij parę postów wczesniej. na
mój mail mod tytułem netszkapa 4.7 pod AC.

marcinek