PLD Ac i błąd KDE...

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Pon, 12 Sty 2004, 15:51:35 CET

On Monday 12 of January 2004 15:35, Fighter For Future wrote:
> Siemak! Paweł
>   12.01.04 dostalem od ciebie leta na temat Re: PLD Ac i błąd KDE...

>     tez mi pada na menadzeze sesji. SWAP jest wlaczony i pamieci tez
> troche jest.
>
>     Czyzby swap przeszkadzal w czyms ?

u mnie przeszkadzal *brak* swapa. mam 256MB ramu i bez wlaczonego swapa
(chocby i mial tylko 1MB) kde nie chcialo wstac. po wlaczeniu swapa
wystartowalo kde. potem moglem juz wylaczyc swapa i kde wstawalo bez problemu.
nie mam pojecia dlaczego tak sie dzialo.

  then Linux is Dolby Digital and all the music is free...