OT: dziwny plik, moze włam :), a moze i nie

Łukasz Gandecki 'gozda' gozda w pstryk.net
Pon, 12 Sty 2004, 18:58:48 CET

On Mon, 12 Jan 2004 18:51:07 +0100
"Tomasz Buziak [uho]" <uho w xhost.one.pl> wrote:

> musze przelukac logi q3, chyba ze wlaz przez php na serwie, ale to raczej malo
> mozliwe

Uho master, jesli Tobie sie wlamali to ja od dzis wylaczam serwery na noc ;-).
Pomysl w ten sposob - jesli nie przez php, to jak ?
Rozpisz sobie jakie uslugi miales uruchomione, i konsekwentnie sprawdzaj, w koncu zlokalizujesz w czym tkwi diabel. ;]

--
Pozdro,
Lukasz Gandecki 'gozda'