OT: dziwny plik, moze włam :), a moze i nie

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Wto, 13 Sty 2004, 09:33:16 CET

W liście z wto, 13-01-2004, godz. 00:43, Tomasz Buziak [uho] pisze:

> qrde, leniwy jestem ostatnio, nie chcialo mi sie bawic w jail i odpowiednio
> podmontowac tmp

nic by nie pomoglo.

1. czy user moze wgrac plik php albo cgi ?

	TAK: zawsze moze sobie wgrac programik ktory zapoda mu shella na
wysokim porcie.

2. Jak ma juz shella to moze sobie wgrac exploita.

3. I tu jest twoja rola. Niedopuscic do tego aby gupie scriptkiddie
   mogli popsuc ci maszynke. Bo jak sie narazisz takim ludziom jak
   MZ to i tak ci nic nie pomoze predzej czy pozniej.

> co do uslug to stawiam na q3

tez mozliwe.

--
Tomasz Witek <tiwek w manta.univ.gda.pl>