Nowe lilo 22.5.8

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Wto, 13 Sty 2004, 10:16:58 CET

Witam
Zauwazylem ze lilo z PLD 2.0 lepiej sobie radzi z konfiguracja mbr i nie
wywala bledow i praktycznie mozna dysk zmusic do pracy prawie z kazdego
miejsca hda, hdb, hdc, hdd - przynajmniej podczas testow udalo mi sie to
zrobic, a ten sam dysk na lilo z PLD1.0 (wersja 22.3.4) tylko na hda, hdb i
hdc a hdd ani rusz. (konfiguracja dysk Quantum 730MB i PIII 700MHz na plycie
Asus P3bf)
niestety juz zmazalem PLD20 i nie wiem ktora ma wersje lilo. Ale widzialem
na stronie ftp://ftp.icm.edu.pl/pub/Linux/sunsite.unc.edu/system/boot/lilo/
lilo w wersji 22.5.8 - czy moge go uzyc do PLD10?? Jak do tego sie zabrac??
Zawsze instaluje programy przez poldka i nie instalowalem jeszcze w inny
sposob a poldek nie widzi tego pakietu.
iwi