[Ac] arts + SBLive

Wto, 13 Sty 2004, 22:51:22 CET

Osóbka znana jako Adam Gapiński, wystukała:
> Witam!
> Coś mi nie pasuje:
> [adas w dom adas]$ ps ax | grep arts
>  3279 ?        S      0:01 /usr/bin/artsd -F 10 -S 4096 -n -s 60 -m
> artsmessage -c drkonqi -l 3 -f
>
> Oczywiście jak go ubiję (killall artsd) to muzyka gra nadal (SBLive +
> OSS), ale skubaniec po jakimś czasie znowu się uruchamia (jak wykonam w
> kmailu np. Odbij - to uruchamia jakiś dźwięk i artsd znowu wstaje). W
> centrum sterowania KDE dzwięku nie włączałem (Dźwięk i multimedia -->
> System dźwiękowy mam wszystko odptaszczone)
> [...]
OK - głupie to jest: Dźwięk i multimedia --> Powiadomienia systemowe i tam w
"Szybki dostęp"
[x] Apply to all aplications --> Wyłącz wszystko....

Choć z drugiej strony wyłaczenie serwera dźwięku powinno to załatwiać :-(

Przy okazji - KDE nie potrafi tych swoich Powiadomień systemowych przekazać
do karty bez artsd?

pozdrawiam