Planetka WL-8305 a pld

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Śro, 14 Sty 2004, 16:17:55 CET

>potrzebuje dobry opis jak zainstalowac karte planet wl-8305 pod pld.
>maszyna na ktorej ma to chodzic to komp ma bazie 486 z 16mb ram;u.
probowalem postawic serwer na 486 i byl problem wiec przeszedlem na 586 i
jest wszystko OK. Chodzi o obsluge PCMCIA (taka mialem karte radiowa) -
rozumiem ze to jest jakas karta radiowa Wireless czy cos takiego. Chyba ze
sam sobie skompilujesz jadro - wtedy jak wrzucisz modul to powinno chodzic.

Skoro jestesmy przy temacie to ja mam pytanie takie.
Na ktorejs stronie chyba www.siecibezprzewodowe.pl znalazlem kalkulator
odleglosci i po wybraniu 2 kart radiowych Planet zamiast 1 karta i 1 Acces
point uzyskiwalem zasieg na tych samych antenach o 1000 m dalej.
Czy mozna stworzyc siec na 2 kartach PCI bez Accespointa??
tzn w serwerze bedzie jedna (serwer i tak chodzi 24h/24h) a w komputerze
druga
iwi