Planetka WL-8305 a pld

Kamil Zakrzewski kamil w supernet.com.pl
Śro, 14 Sty 2004, 16:40:42 CET

Dnia 14 sty 2004 o godzinie 16:17:55 +0100, Ireneusz Indyk napisał(a):

> Skoro jestesmy przy temacie to ja mam pytanie takie.
> Na ktorejs stronie chyba www.siecibezprzewodowe.pl znalazlem kalkulator
> odleglosci i po wybraniu 2 kart radiowych Planet zamiast 1 karta i 1 Acces
> point uzyskiwalem zasieg na tych samych antenach o 1000 m dalej.
> Czy mozna stworzyc siec na 2 kartach PCI bez Accespointa??
> tzn w serwerze bedzie jedna (serwer i tak chodzi 24h/24h) a w komputerze
> druga

Wprawdzie to NTG, ale o zasięgach podawnych na stronach zapomnij albo
odejmuj ze 20-50%, chyba że w Twojej okolicy nie ma jeszcze WLANu
(wzajemne zakłócenia). Jeśli ma być point <-> multipoint to musi być AP.

--
Pozdrawiam, Kamil Zakrzewski
http://kamil.eu.org/ jid:kazet w jabber.org