[AC] Stacja robocza

Pawel Koska poul w pf.pl
Pią, 16 Sty 2004, 13:35:31 CET

Dnia pią 16. stycznia 2004 10:56, Daniel Mróz napisał:

> To nie jest taki slaby sprzet jakby to wynikalo z Twojego maila.

To chyba bede musial posprawdzac Gnome, KDE i ten XFCE4, jak beda za wolne to
sprawdze Fluxbox.

> OpenOffice i KMail to akurat najwieksze kobyly.

A co zamiast OpenOffice ?
koffice ?
A Mail ? Chyba opera cos miala, nigdy nie korzystalem, ale chyba sprawdze. A
jakies inne graficzne alternatywy ?

> Ja jednak zawsze w takich przypadkach korzystam z mpg123 i przed snem
> zapuszczam jednolinijkowca w stylu:
>
> 	mpg123 <pliki_lub_lista>; halt

A to ciekawe, bede musial sprawdzic :)

> Do tego timer w wiezy i mozna isc spac.

Z tym gorzej... mialem wieze, ale siostra jak sie wyprowadzala z domu to mi ja
zabrala... Powiedziala ze zabiera wieze, a zostawia mi komputer :-( Juz sie
wiecej nie bede z nikim na sprzet skladal :-(

Aha, a co z tym budowaniem pakietow ?
Czy nie przeszkadzaja systemowi pakiety *-devel ?
Czy mozna na PII budowac pakiety dla Celerona ?

Dziekuje za odpowiedzi
Pawel