java-juz wymiekam Rozwiazanie

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Sob, 17 Sty 2004, 21:36:30 CET

Witam!
Przepraszam, ze nie w tym samym watku, ale wywalilem wszystkie
poprzednie listy, wiec nie mam jak sie podpiac.
Wlasnie znalazlem winowajce. Okazuje sie, ze MozillaPL, Mozilla i
Firebird sa kompilowane na gcc 3.2 i stad problemy w Ra budowanym na
gcc 2.95. Takze problem raczej nie do obejscia (bede jeszcze probowal
sam sobie zbudowac na gcc 2.95, ale na razie nie mam czasu). A czemu
pod konquerorem nie chodzi to nie wiem. Pojawia sie tu moje pytanie:
czy ktos ma moze paczki Firebirda/Mozilli dla Ra, budowane na gcc 2.95
(w polu adresu w przegladarce nalezy wpisac "about:buildconfig" i tam
sa te informacje) ?? Ew. moze mi polecicie jakas inna przegladarke,
ktora mi nie bedzie sie gryzc z MozillaPL 1.6 (czyli Mozilla z paczek
odpada. Galeon tez?? Czy gdzie indziej trzyma swoje profile??)??
Ps. Jeszcze raz przepraszam, ze nie w watku
--
Amen