quota - syzyfowe prace

Jurek jwjurek w poczta.onet.pl
Pią, 16 Sty 2004, 21:00:09 CET

On Friday 16 of January 2004 14:03, undefine w aramin.net wrote:
> On Tue, Jan 13, 2004 at 07:58:25PM +0100, Jurek wrote:

> nie wiem. U mnie działa. I jakoś nigdy nie spotkałem się z problemami.
> Co najwyżej na 2.4, gdzie trzeba załadować odpowiedni moduł.
> ale 2.2 z quotą mi po prostu dział..
Jedno pytanie i poniekąd kluczowe ponieważ mojego systemu serwerowego nie
instalowałem sam, to nie wiem jak było instalowane jajko (a nie mam jakl
teraz zapytać) > Dwa > czy aby na pewno jajko z RPM ma wszystkie moduły
włączone.
>Trzy>  z innej odpowiedzi w wątku wywnioskowałem że jednak przyczyną może być
brak suportu quoty w jajku. Czy możesz mi podać wynik polecenia
lsmod | grep quota u ciebie  na systemie z działającą quotą. Jeśli masz
załadowany moduł "quota_v1" lub"quota_v2" zależnie od formatu quoty  to
wszystko wiemy . Bo u mienia nicziewo takowo nie imieju.
Dzięki i jeszcze raz wielkie dzięki za znoszenie ignoranckich problemów.

> w międzyczasie jeszcze quotacheck
dokładniej to pomiędzy tymi poleceniami tak??

> a quota -v?
niestety to samo co quota jurek

--
"Errare humanum est"