PLD Ra i Java-juz wymiekam

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Sob, 17 Sty 2004, 17:46:40 CET

17 stycznia 2004 (17:17:58) Boski Cinek napisal:
BC> Na blackdownowej (ktora sam sobie zbudowalem modyfikujac speca (bo byl
BC> dla gcc 3.2)) mam to samo. Co z tym fantem mozna zrobic??
BC> Nigdy nie sadzilem, ze instalacja glupiej javy moze byc tak klopotliwa

Znam proste rozwiązanie... Windows :P.

Walcz chłopie, googluj i nie daj się. Więcej próbuj i rzadziej proś o
pomoc.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (