statystyka ruchu

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pon, 19 Sty 2004, 10:25:58 CET

> czym w PLD(Ra) mierzyć ruch na eth0? Iptraf podaje mi chwilowe, a ja bym
> chciał z jakiegoś okresu min,max,średnio

ucd-snmp + mrtg

Witam
1. Jak zmusic mrtg aby oprocz wykresow (roczny, miesieczny, tygodniowy,
dzienny) jeszcze pokazywal godzinny bez usredniania (chwilowy) -
odswierzanie moze byc co 5 minut jak jest ustawione w cron.d i w ustawieniu
index.html lecz zeby pokazywal jeszcze jeden wykres??

2. mrtg
Jak uzywac cfgmaker
co to jest [community@] router
czy jest jakis plik ktorego uzywa cfgmaker czy trzeba podawac wszystkie
opcje w linii komend??
man cfgmaker podaje zeby podawac
cfgmaker [option] [community@] router a router okresla ze to jest nr DNS lub
IP ale nie zabardzo to chce dzialac. Prosze o informacje gdzie po ludzku (po
polsku) jest to opisane
iwi