PLD Ra i Java-juz wymiekam

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Sob, 17 Sty 2004, 20:37:12 CET

Dnia sobota 17 styczeń 2004 18:44, Boski Cinek napisał:
> W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 01/17/2004
>
> 05:46 PM:
>
> Nie jestem zainteresowany. Wole niedzialajaca jave i dzialajacy dobrze
> komputer niz na odwrot :P.

> Kiepska rada:(. Juz doszedlem do tego, ze konqueror na pluginie do ns4
> otworzyl mi konsole javy na stronie czat.onet.pl, ale sam czat sie nie
> zaladowal:(, a nawet jesliby sie zaladowal, to ja chce kurnik, a nie
> jakies durne pogadanki:-).
> BTW: chyba nie prosze jakos specjalnie czesto o pomoc??

Może to ma jakieś znaczenie: mi na konquerorze też nie udało się kurnika
odpalić. Natomiast bez problemów wystartował pod Galeonem (czyli i na
mozilli by pewnie poszedł). Ale taka uwaga: mam mozillę z Ra 1.1, czyli
1.2.1-3. Nowszej w update'ach nie ma, a nie chce mi się kompilować dopóki
to działa w miarę poprawnie.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498