java-juz wymiekam Rozwiazanie

Szymon 'trasher' K szymon w trashlandia.dyndns.org
Sob, 17 Sty 2004, 22:26:49 CET

17 stycznia 2004 (21:36:30) Boski Cinek napisal:
BC> Przepraszam, ze nie w tym samym watku, ale wywalilem wszystkie
BC> poprzednie listy, wiec nie mam jak sie podpiac.
BC> Wlasnie znalazlem winowajce. Okazuje sie, ze MozillaPL, Mozilla i
BC> Firebird sa kompilowane na gcc 3.2 i stad problemy w Ra budowanym na
BC> gcc 2.95.
[cut]
Tak to się zdarza, jak nie używasz dystrybucyjnych paczek. To
podstawowa informacja i powinieneś był ją od razu podać zamiast
ciągnąć długie wątki z wołaniem o pomoc. Nie sądzę, żebyś otrzymał
najnowsze wersje wszystkiego pod Ra. Jak zależy Ci na nowościach, to
przejdź na Ac. Dla PLD Ra wersje nie są już na siłę podbijane do
nowości, chyba, że zachodzi taka konieczność - np. błąd klasy security.

--
\                          szymon @ trashlandia.dyndns.org  /
 )  Szymon 'trasher' Kochański                             (