[Ac] gg2 i tleenx2

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Śro, 21 Sty 2004, 11:25:12 CET

Dnia śro 21. styczeń 2004 11:09, Grzegorz Pietrzak napisał:
[...]
> No i się tak nie da...
> Mam dwie karty graficzne i dwa desktopy.
> Jak wrzuciłem skróty do Autostart to się uruchomiły
> dwa gg2 i dwa tleenx2 po jednym na każdym pulpicie...
> No i twoja koncepcja padła :-)
Ja kiedyś przez przypadek znalazłem półśrodek... Mianowicie jeśli przy
zamykaniu KDE będziesz miał otwarte okienka tych programów - to odpalą się
one przy następnym starcie. Przetestowane na gg_kde. Może wystarczy
zarejestrować układ sesji mając odpowiednie okienka wyświetlone i to
załatwi sprawę - nie wiem, możliwe.
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498