Prosty skrypt

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Śro, 21 Sty 2004, 22:43:48 CET

Napisałem skrypt, tylko nie potrafię w nim oddzielić tego co robią dwie
linijki:
#!/bin/sh
gg=/home/services/httpd/html/adresgg.html
echo n >$gg
/sbin/ifconfig ppp0 | grep inet | awk '{print $2}' | cut --characters=6-20 >>
$gg

Tylko, ze druga linikja nie dopisuje sie w następnym wierszu tak jak ja
chciałem.
chciałem na echo wymusić zrobinie nowej linii, ale jakoś mi się nie udało
(przez echo -e i \n)

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551

PLD Linux (Ac) na Linux 2.6.1