Dwa komputery, dwa razy CUPS, problem z konfiguracją.

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pią, 23 Sty 2004, 00:51:30 CET

Dnia czwartek 22 styczeń 2004 21:43, Sławomir Sędyka napisał:

> A mógłbyś podzielić się z innymi przemyśleniami na ten temat?
Oczywiście.
Po pierwsze: poprawnie sformułowany URL to było ipp://ciri/printers/c43ux -
brakowało tego printers.
Po drugie: miałem źle skonfigurowany zdalny dostęp do CUPS-a. W pliku
/etc/cups/cupsd.conf pozamieniałem "Order Deny,Allow" na odwrotnie i źle
powpisywałem regułki Allow. Sam sobie jestem winien. Na szczęście jakoś to
odkręciłem.

> Opis, luźne myśli, itd. kierować na tę listę, do FAQ, albo na pld-doc.
To tylko moja głupota, więc się do FAQ nie nadaje ;-)
--
Łukasz Maśko                                    ICQ:              146553537
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                       GG:                2441498