PLD Ra i Java-juz wymiekam

Boski Cinek boski_cinek w o2.pl
Nie, 25 Sty 2004, 01:15:19 CET

W odpowiedzi na twoja modlitwe skierowana do mnie dnia 01/24/2004
11:36 PM:

> Jakiej wersji Mozilli używasz dystrybucyjnej czy oficjalnej (Mozilla.org
> lub MozillaPL.org )

Juz problem rozwiazany. Dystrybucyjnej nie uzywam bo to staroc.
Uzywalem MozilliPL i byl klopot taki, ze jest ona na GCC 3.2
kompilowana, a PLD Ra na 2.95 i dlatego Java nie chciala dzialac.
Zbudowalem sobie Firebirda PLDowym builderem i wszystko dziala pieknie
(tylko flash mi strasznie system obciaza- w konqurorze jest znacznie
lepiej).

--
Amen
|3 0 $ |< !   < i N e |<