iptables: connlimit

PLD Linux pld_linux w op.pl
Sob, 24 Sty 2004, 11:35:40 CET

> uwazaj z uzywaniem connlimit gdy nie masz serwera proxy z ktorego kozysta
siec
> lokalna, bez niego moga ci sie ladowac bardzo dlugo niektore strony www,
bąć
> wogole nie ladowac.

moge postawic taką (osobną) maszynke 2x 266, 512MB RAM, 3x9GB w raidzie ale
czy to wystarczajaca maszynka?mozna tak zrobic zeby proxy nie byl routerem?
dodatkowo działałaby jako serwer plikow w mojej 'malej' (ok 6-10 luserow)
sieci osiedlowej.. mi chodzi jedynie o to, zeby neostrada nie miała prawa
(linuxowego) sie zawiesic! moge postawic nawet piwo na serwerze i dac do
niego kolorowy monitor 17' tylko niech sie nie zawiesi... pozatym teraz
chodzi tam slackware bo z AC bawilem sie ale mi cos sie nie udawalo a nie
mialem czasu bo promocja konczy mi sie 10lutego i ludzie chcieli jeszcze
chwile potestowac;) (oczywiscie w obrebie jedego lokalu testowali ;-) )

KIEDY BĘDZIE PLD AC oficjalne, nie alpha-beta-pre release???

pozdro