iptables: connlimit

Jaroslaw Dziubek yaro w perfect.net.pl
Sob, 24 Sty 2004, 11:45:50 CET

On Sat, 24 Jan 2004, PLD Linux wrote:

> moge postawic taką (osobną) maszynke 2x 266, 512MB RAM, 3x9GB w raidzie ale
> czy to wystarczajaca maszynka?mozna tak zrobic zeby proxy nie byl routerem?
Po co?

> dodatkowo działałaby jako serwer plikow w mojej 'malej' (ok 6-10 luserow)
> sieci osiedlowej.. mi chodzi jedynie o to, zeby neostrada nie miała prawa
> (linuxowego) sie zawiesic! moge postawic nawet piwo na serwerze i dac do
> niego kolorowy monitor 17' tylko niech sie nie zawiesi... pozatym teraz
> chodzi tam slackware bo z AC bawilem sie ale mi cos sie nie udawalo a nie
> mialem czasu bo promocja konczy mi sie 10lutego i ludzie chcieli jeszcze
> chwile potestowac;) (oczywiscie w obrebie jedego lokalu testowali ;-) )
Mam w 2 miejscach: AC w i586 (kompy to jakies P100-150/32MB Ram/1GB HDD) -
dziala bez pudla - uptime'y w tej chwili jakies 40 dni.

--
Yaro

       IRL: Jaroslaw Dziubek       |  "Duch mężczyzny głęboki jest: prądy
    http://yaro.perfect.net.pl/    | jego szumią w podziemnych jaskiniach:
KNM Member: http://www.knm.org.pl/ |  kobieta przeczuwa jego siłę ale jej
 IRC: Yaro, ICQ: 1340145, GG: 1110 |       nie rozumie." Fr. Nitsche