instalacja z pld mini iso bez stacji dyskietek

Luk0 luko w munet.eu.org
Sob, 24 Sty 2004, 17:24:41 CET

Witam. Mam dość dziwną sprawę, a mianowicie chciałem sobie zainstalować cały
system z ftp`a, jednak nie posiadam stacji dyskietek żeby podać moduł do
mojej karty sieciowej zintegrowanej na plycie głównej (via-rhine) - czy da
się to jakoś obejść, ewentualnie samemu dodać ten moduł do iso, a może jest
gdzieś mini iso z takim modułem? Pragnę też dodać iż nie mam zamiennej
sieciówki na module który jest standardowo w mini-iso. Ewentulanie wchodzi w
grę nagranie obrazu dyskietki na cd :).

Dzieuję i pozdrawiam,
Luko