instalacja z pld mini iso bez stacji dyskietek

Lukasz Glebicki lukaszgl w cavern.com.pl
Sob, 24 Sty 2004, 16:28:37 CET

Dnia Saturday 24 of January 2004 17:24, Luk0 napisał:
> Witam. Mam dość dziwną sprawę, a mianowicie chciałem sobie zainstalować
> cały system z ftp`a, jednak nie posiadam stacji dyskietek żeby podać moduł
> do mojej karty sieciowej zintegrowanej na plycie głównej (via-rhine) - czy
> da się to jakoś obejść, ewentualnie samemu dodać ten moduł do iso, a może
> jest gdzieś mini iso z takim modułem? Pragnę też dodać iż nie mam zamiennej
> sieciówki na module który jest standardowo w mini-iso. Ewentulanie wchodzi
> w grę nagranie obrazu dyskietki na cd :).

Z tego co pamiętam od któregoś momentu Rescue-CD jest na glibc 2.3/Kernel
2.4.xx. Tak bedzie tobie latwiej postawic system. Stawiaj od razu Ac.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki lukaszgl w cavern.com.pl
gg:246267      Linux Registered User # 318551

PLD Linux (Ac) na Linux 2.6.2