Backupy na CD-RW

Tomasz Witek tiwek w manta.univ.gda.pl
Nie, 25 Sty 2004, 11:09:47 CET

On Sat, Jan 24, 2004 at 05:56:46PM +0100, Michał Margula wrote:
> Witam!
>
> 	Czy jest jakis prosty sposób na robienie backupów przyrostowych na CD-RW?
>
> Na razie to wymyśliłem tak:
>
> 1) zamontuj CD
> 2) przekopiuj wszystkie pliki
> 3) dorzuć nowy backup
> 4) jeśli przekracza rozmiar CD skasuj najstarszy
> 5) zrób ISO
> 6) zapisz na CD-RW używając blank
>
> Bo jeśli dobrze rozumiem, to UDF sobie nie poużywam, bo w 2.4 nie ma.

To ja sie podepne.
Moze ma ktos zrobione rozwiazanie takie:

Robie backup, wychodzi z tego ok 3k plikow, roznej wielkosci,
jednak zaden nie przekracza kilkuset mega, a nawet wiekszosc z nich ma
po kilkaset bajtow. W sumie maja ok 6G.
Trzeba zrobic miszmasz w plikach i podzielic je na katalogi tak, zeby
miescily sie na plytkach zeby to wyplaic.

Probowalem cos takiego zrobic i nigdy nie bylo tak, zeby nie trzeba bylo
recznie porawiac. Wiem ze sa alborytmy do tego ale nigdy ne dualo mi sie
zadnego zadnego wdrorzyc ?

czy ma ktos moze takie, dzialajace rozwiazenie ?

TiweJ

--
      .--.
     |o_o |      Tomasz Witek           Uniwersytet Gdanski
     /_ / |                             Instytut Matematyki
   //    \ \     tiwek w manta.univ.gda.pl

perl -e 'print pack(c7,sqrt(7056),(unpack(c,U)+20),119,oct(145),hex(70)-5,10);'