Gdzie pcmcia_bootdisk.img dla ac??

Maciej Krzyzanowski maciek w hsm.net.pl
Nie, 25 Sty 2004, 12:06:20 CET

2004-01-25 napisal(a) Pan(i)

clop> Co sie stało w bootkietka pcmcia via net dla ac?

nie wiem czy pomoge w ten sposob ale wczoraj probowalem zainstalowac
ac z bootkietki_net i tam przy wyborze modulu karty sieciowej byl
przycis pod tytulem:
"Mam karte PCMCIA" nie wciskalem bo nie mam takiej karty ale
przypuszczam ze tam jest jakas mozliwosc instalacji ;-)

A tak na marginesie nie udalo mi sie zainstalowac tego ac z bootkietki
bo gdy instalator poprosil o addons1 i jak mu wlozylem ta dyskietke to
wywlalal komunikat:
can't mount /dev/fd0 /src No such file or directory
(pisze z pamieci ale mniej wiecje o to chodzilo)
Probowalem przejsc na konsole i recznie zamontowac ale taki sam byl
efekt...

 Maciej Krzyżanowski
 maciek w hsm.net.pl
 "Jestem chory dziki wariat......"