strasznie wolny https

Robert 'dzeus' Graużenis dzeus w zatorze.slupsk.pl
Wto, 27 Sty 2004, 09:03:51 CET

On Tue, Jan 27, 2004 at 01:55:01AM +0100, ZyTeK wrote:
> A jakie to ma znaczenie w tym przypadku?
>
> Sam mam kilka domen na 1 IP, z SSLem..
> Nie jest mi to specjalnie potrzebne, ale dla własnej sartysfakcji w
> niektórych przypadkach korzystam, jak chociażby webmail, gdzie SSLa
> wymuszam.. szkoda tylko że się userom okienko pokazuje o nie do końca
> bezpiecznym certyfikacie.. w końcu sam podpisywałem, no i domeny się nie
> zgadzają;>

A możesz potestować prędkość dla http i https? Czy niezależnie od
ssl-a strony ładują się jednakowo? Dalej nie wiem co jest przyczyną
zaraz będę testował prędkość łącza.

--
Robert 'dzeus' Graużenis
LRU #291194 & PLD user