Srodowisko X i oprogramowanie

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Wto, 27 Sty 2004, 09:43:17 CET

Podczas instalacji czegokolwiek np kdebase-desktop* brakuje modulow:
libjasper-1700*
kernel-video-nvidia*

podczas instalacji kdebase-common-desktop*
oprocz tamtych 2 brakuje jeszcze
libmX.*

srodowisko X dziala mi bezblednie (z cvs zrobiony kernel-video-nvidia)
ale nie chce instalowac kdebase z opcja --nodeps poniewaz potem sypie sie
wszystko. Znikaja programy itp.
Czy jest cos innego oprocz kde co chodzi bezblednie i co mozna
zainstalowac?? (gnome juz probowalem i tez nie za bardzo chce dzialac)

iwi