problem z postfixem

Grzegorz Sulima gsulima w host.sk
Wto, 27 Sty 2004, 17:28:23 CET

On Tue, Jan 27, 2004 at 03:46:05PM +0100, Kosiek wrote:
> Cześć. Czy mógłby mi ktoś pomóc. Mam skonfigurowanego postfixa uruchamia się
> prawidłowo.
> Problem pojawia się gdy próbuje coś przesłać przez niego w outlooku
> wyskakuje błąd "numer błędu: 0x800ccc0f".
> Gdy zajrze do maillog po uruchomieniu wszystko jest spoko aż właśnie do
> momentu próby wysłania poczty tam pojawia się komunikat
> postfix /smtpd :TLS engine: do need at least RSA _or_ DSA cert/key data
> postfix /smtpd :tls_engine not running
> Tak samo jak próbuje się połączyć przez telnet przez port 25 (przez 110 jest
> [...]
Jak będziesz za każdym razem podpinał się pod czyjś wątek, zadając pytanie
na grupie, to nie licz że ktoś chętnie będzie Ci odpowiadał. Chociażby
dlatego że mejl znajdzie się w wątku, który go nie interesuje.
Więc *wysyłaj* mejle na pld-users-pl w pld-linux.org, a nie *odpowiadaj* na
czyjeś.
A postfix Ci wszystko powiedział przecież.

pozdrawiam
Grzegorz Sulima

--
Będzie z tego kura jak krowa. Tak mi podyktował rozum.  [Kokosz]