CVS

Lukasz Mytnik lukmyt w wp.pl
Wto, 27 Sty 2004, 19:20:17 CET

Chciałbym na swoim komputerze uruchomić serwer cvs, zainstalowałem:
cvs-nserver-pserver-1.11.1.52-7
cvs-nserver-common-1.11.1.52-7
cvs-nserver-client-1.11.1.52-7
w katalogu /home/services/cvsroot
utworzyłem pliki readers, writers, passwd w pliku config dodatkowo
odkomentowałem linie SystemAuth=no

pierwsza próba:
export CVSROOT=":pserver:lukmyt w 127.0.0.1/cvsroot"

[lukmyt w lukmyt projects]$ cvs login
Logging in to :pserver:lukmyt w 127.0.0.1:2401/cvsroot
CVS password:
Write error: Connection reset by peer

1. czy wogóle w takim razie cvs wyczekuje na połączenia
2. czy dodanie do pliku passwd user'a tzn: user:haslo i wpisanie go do
writers wystarcza czy trzeba coś więcej zrobić.

A tak wogóle to gdzie mógłbym coś przystępnego na ten temat poczytać?

.:: Łukasz Mytnik :: lukmyt(at)wp(dot)pl ::.
JID lukmyt w jabber.wp.pl      UIN 140758522
GPG http://lukmyt.webpark.pl GG 346530