[AC] logowanie

Michał Raś rasiu w tlen.pl
Śro, 28 Sty 2004, 10:57:27 CET

Użytkownik Robert 'dzeus' Graużenis napisał:

><Wed, 7 Jan 2004 23:00:18 +0100> [Witold Krecicki <adasi w grubno.da.ru>]:

>A dokładnie to "a" :-) i nie ma ch.. we wsi :)

dokladnie a i pld single

no ale dalej wpisuje
#passwd mojehaslo
#cat /etc/shell
tu okazuje sie ze nic nie ma takiego pliku instalacja athalon
no to
#echo /bin/sh>>/etc/shell
#echo /bin/bash>>/etc/shell
niesamowice szczesliwy daje #init 3 lub CtAlDel i co i nic :(
nadal jak mi sie zglasza login: i wpisuje root i haslo mam
loginincoret

jakies pomysly by wejs do systemu?

Michał

p.s. jezu czemu to musi byc droga przez męke :)