procmail + wirusy

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 28 Sty 2004, 11:40:00 CET

On Wed, Jan 28, 2004 at 11:25:52AM +0100, Ryszard Mielcarek wrote:
> Witam,
>
> Wycinam zalaczniki typu .exe, .pif itd w globalnym procmailu, jednak co
> jakis czas dochodza maile z dziwnymi jak dla mnie headerami..

A jak wycinasz? Wiele wirusów celowo nieprawidłowo tworzy załączniki,
tak że tylko Outlook je za załączniki uważa, a według MIME i większości
innego oprogramowania to jakieś śmieci.

Musisz zajżeć głębiej bo "multipart/mixed" to pojemnik w którym
mogą być umieszczone załączniki.

> Wycinac wszystkie "Content-Type: multipart/mixed;"  ?

To znaczy wszystkie wiadomości z załącznikami? Na pewno tego chcesz?

Pozdrowienia,
	Jacek