Re: Kopia wybranych katalogów z PLD na maszynie z Win

Dariusz Wlodarczyk milley w gostyn.pl
Śro, 28 Sty 2004, 18:48:39 CET

Dnia 28 stycznia 2004 o godzinie 16:07:48 z adresu dzeus w zatorze.slupsk.pl,
dotarła do mnie niesamowita wiadomość o następującej treści:

No jeśli 777 to za mało :(

--
Pozdrowienia,
milley

;) Powrócił do kraju, ale już nie ten, co niegdyś, bo był nieżywy.