strasznie wolny https

Łukasz C. Jokiel Lukasz.Jokiel w klonex.com.pl
Śro, 28 Sty 2004, 19:53:51 CET

Robert 'dzeus' Graużenis napisał(a):
> Zrobiłem virtualki ssl każdą na osobnym porcie, niestety transfer po ssl-u

Porcie ? Hmmm...

> nie przekracza dalej 3kB/sek. Może https wymagamaszyny klasy PIV, nie mam
> już siły czemu ten ssl się tak wlecze, włączanie go mija się przez to z
> celem :(.

Nah, ja mam 3 letni serwer SMP 2x733MHz iPII, 512MB RAM. Około 30kB
średniego ruchu cały czas tylko z SSL - to daje load 0.40 (serwer nie
schodzi < 6.00)
Jeśli jeden skonfigurowany SSL też wolno działa to brać ethereala, brać
debug w apaczu i czytać + analizować. Sprawdzić czy jak skompilujesz ze
źródełek to też tak będzie... W PLD jest upewnie się mod_ssl a nie Ben_SSL
? Kiedyś Bena uruchamiałem na debianie - wtedy biegały dwa apacze
(dziiiiwne, po co tak). Można spóbować i z benem w ostateczności.

--
Lukasz C. Jokiel, via webmail.