Netfilter - Ranking

Paweł Sikora pluto w ds14.agh.edu.pl
Czw, 29 Sty 2004, 17:11:21 CET

On Thursday 29 of January 2004 17:44, Wojciech 'Sas' Cieciwa wrote:
> On Thu, 29 Jan 2004, ZyTeK wrote:
> [...]
>
> Zapomnij, spora czesc jest niedostosowana do 2.6 i zanosi sie, ze nie
> bedzie dostosowywana.

/me jest zdania, ze z czasem dostosuja, bo 2.6 z nowym glibcem za sprawa
dobrej i wydajnej obslugi watkow via nptl (dla niewtajemniczonych
link do poczytania: http://people.redhat.com/drepper/nptl-design.pdf)
wedrze sie na mocno forkujace serwery. ot kwestia niedalekiej przyszlosci.

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.