karta DVB

Czw, 29 Sty 2004, 02:27:10 CET

Użytkownik Krystian T napisał:

>Witam
>Czy ktoś może coś doradzić w kwiestii oglądania satelitarnej telewizji
>cyfrowej?
>Kartę instalowałem zgodnie z opisem, który znalazłem tu:
>http://forum.esat.pl/viewtopic.php?t=2409
>Karta DVB to skystar2
>uname -a
>Linux tom 2.6.1 #1 SMP Mon Jan 26 21:27:37 CET 2004 i686
>Celeron_(Mendocino) unknown PLD Linux
>Fragment dmesg
>[...]
>drivers/media/dvb/b2c2/skystar2.c: FlexCopII(rev.130) chip found
> [...]
Niewiele niestety o dvb wiem (to po co się odzywam - hihi?).
Mplayer potrafi co nieco
mplayer dvb://channell [options], -dvbin i parę innych - w manie jest
parę słów,
poszukaj też na sourceforge, coś tam kiedyś widziałem,
ale nie mam takiej karty, więc nie pamiętam co :(.

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org