Srodowisko X i oprogramowanie

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 29 Sty 2004, 11:23:45 CET

>musisz skompilowac starsza wrrsje a
>danie ./builder --bb openmotif raczej zbuduje nowa, przej cvs przegladarka
>konkretie openmotiff.spec i tam sa BRANCH'e poszukaj przedostatniej auto_ac
>dajesz cvs get -r auto_cvs(tu jakies numerki), builder -r auto_ac(ponownie
>jakies numerki) openmotiff.spec

a moze zamiast kompilowac starego openmotiff to skompilowac kdebase.
Tylko ktory dokladnie spec jest od tego co potrzebuje. Wczoraj openmotiff
kompilowal ponad godzine pewnie kde bedzie jeszcze dluzej ale poczekam tylko
zeby wiedziec co dokladnie potrzebuje. Moze kdebase.spec?? tylko ze
wymagania ma duze i wymaga tego OpenGL z ktorym mam problem a i moze cos
jeszcze sie znajdzie bo lista jest dluga:
BuildRequires: OpenGL-devel
BuildRequires: XFree86-devel
BuildRequires: arts-devel >= 13:1.2.0
BuildRequires: audiofile-devel
BuildRequires: autoconf
BuildRequires: automake
BuildRequires: awk
BuildRequires: cdparanoia-III-devel
BuildRequires: cups-devel
BuildRequires: db-devel
BuildRequires: ed
BuildRequires: findutils
BuildRequires: gettext-devel
BuildRequires: grep
BuildRequires: jasper-devel
BuildRequires: kdelibs-devel >= 9:%{version}
BuildRequires: lame-libs-devel
BuildRequires: libjpeg-devel
BuildRequires: libpng-devel >= 1.0.8
BuildRequires: libraw1394-devel
BuildRequires: libsmbclient-devel >= 3.0.0
BuildRequires: libstdc++-devel
BuildRequires: libtiff-devel
BuildRequires: libtool
BuildRequires: libvorbis-devel
BuildRequires: libxml2-devel
BuildRequires: libxml2-progs
BuildRequires: motif-devel
BuildRequires: openssl-devel >= 0.9.7c
BuildRequires: openldap-devel
BuildRequires: pam-devel
BuildRequires: rpmbuild(macros) >= 1.129
BuildRequires: xcursor-devel

tak przegladajac ja widze ze jest cos takiego BuildRequires:
rpmbuild(macros) >= 1.129 - co to za pakiet?? moze rpm-build*
iwi