Srodowisko X i oprogramowanie

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Czw, 29 Sty 2004, 11:36:41 CET

>musisz skompilowac starsza wrrsje a
>danie ./builder --bb openmotif raczej zbuduje nowa, przej cvs przegladarka
>konkretie openmotiff.spec i tam sa BRANCH'e poszukaj przedostatniej auto_ac
>dajesz cvs get -r auto_cvs(tu jakies numerki), builder -r auto_ac(ponownie
>jakies numerki) openmotiff.spec

znalazlem cos takiego auto-ac-openmotif-2_2_2-0_8 z versja 1.43 Wed Nov 19
15:56:49 2003 by qboosh
czyli jak wykonam
    cvs get -r auto-ac-openmotif-2_2_2-0_8
a potem po sciagnieciu
    ./builder -r auto-ac-openmotif-2_2_2-0_8 openmotif.spec
to powinno mi zbudowac w katalogu RPMS pakiet?? czy potem musze jeszcze cos
zrobic

iwi