RAID1 i lilo - walki dalsze ....

Adam Jurkiewicz a.jurkiewicz w herc.com.pl
Czw, 29 Sty 2004, 13:56:19 CET

Szanowni koledzy i koleżanki,
walczę z taką konfiguracją, aby w systemie były tylko 2 dyski IDE na RAID1,
i mam mały problem z lilo. Uruchamiam sobie rescue i chroot do /mnt/raid
w chroocie  /etc/lilo.conf mam :
boot=/dev/md0
root=/dev/md1
i robie lilo ... i mam komunikat :
Warning:  using BIOS device code 0x80 for RAID boot device - OK, to ignoruję
Fatal: Filesystem would be destroyed by LILO boot sector: /dev/md0

No i du&^*% niestety. Czy ktoś mógłby mi coś poradzić ?
Jakieś sugestie,ewentualnie - może dać grub'a, tylko w ogóle go
nie znam, więc nawet nie wiem, od czego zacząć ....

--
Adam Jurkiewicz : Inżynier Serwisu Linux
HERC : Linuxowe Systemy Sprzeday Detalicznej