Re: AC + 2.6 + NVIDIA = załamka

Marcin Steć marcinek w nea.pl
Czw, 29 Sty 2004, 13:56:21 CET

> Znaczy, że masz kernel-source z distro bez kernel-doc, więc po co
> --without dist_kernel,
> kiedy to jest "dist_kernel"?

Poszło. Dołożyłem pakiet kernel-doc i przebudowało się bez opcji --without...

> I:
> "... pierwszym i drugim razem faktycznie mu czegoś brakowało, ale
> kolejne..."
> Można się dowiedzieć jakoś, czego konkretnie brakowało? Może depmod -ae
> tylko, albo wpisu
> w odprobe.conf?

Z pierwzym razem chciał modversions.h z
/lib/modules/2.6.2/build/include/linux

A potem jakiś enigmatyczny komunikat typu "unable to determine module
name" - piszę z pamięci więc mogę coś kręcić.

Any way. X serewer mam, działa, tylko gryzonia szlag trafił. Kursor sobie
stoi na środku i ani myśli reagować na ruch myszy :-(( ale to już zupełnie
inny problem i inny wątek :-)

Dzięki.
marcinek