Nowy rescucd

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 29 Sty 2004, 16:37:06 CET

Stacho Pal (stacho w venco.com.pl) wrote:

> Oki.

> Jeśli tak, to może zostać.
> Tak dla 'czystej wiedzy' [tm], czym się różni opcja 'a' od 'i'
> oprócz USB, konkretnie to 'low memory' mi chodzi?

wielkością initrd. dla "i" ma 0.5M dla "a" i "m" 5.5M.
Dla "i" są tylko moduły do ide i usb.
W "a" i "m" to co w "i" + wszystkie postostałe (scsi itd)

"i" powstał głównie po to by  mógł zmieścić sie razem z kernelm i
syslinuxem na fdd - jak BIOS nie umie bootować z CDROM.

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]