Netfilter - Ranking

Wojciech 'Sas' Cieciwa cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl
Czw, 29 Sty 2004, 17:44:02 CET

On Thu, 29 Jan 2004, ZyTeK wrote:
[...]
> 1. mport = multiport ?
> 2. do tego moduły od  p2p.. czyli p2p oraz ipp2p .. nie wiem póki co który
> lepszy
>
> ale bez jaj! ja chcę mieć wszystko w jajku.. bo za jakiś czas wyguglulę sobie
> jakieś regułki, albo po prostu będę coś potrzegbował, albo np. skibi poda mi
> jakieś zaklęcia.. i co.. dupa bo brak modułów?

Zapomnij, spora czesc jest niedostosowana do 2.6 i zanosi sie, ze nie bedzie
dostosowywana.

					Sas.
--
{Wojciech 'Sas' Cieciwa}  {Member of PLD Team                               }
{e-mail: cieciwa w alpha.zarz.agh.edu.pl, http://www2.zarz.agh.edu.pl/~cieciwa}