Zmienne IP i różne paki.

Wieslaw Kierbedz WieslawKierbedz w farba.eu.org
Sob, 31 Sty 2004, 17:16:59 CET

Użytkownik btower napisał:

>A czy serwer ftp.pld-linux.org nie mógł by uzyczyć miejsca na nieoficjalne
>paczuszki?

Nie wiem, ale serwer pld-linux.org raczej rozprowadza to, co sprawdzone
(jest, albo ma być).
I raczej bym głośno takiego pytania nie zadawał ;).
Ja tam swoich paczuszek nie upycham - sam zepsułem, to sam udostępniam.
A pld nie musi się przecież podpisywać pod tym com napłodził.
Właśnie dlatego myślałem o p2p, bo tam tylko jakiś "redirector" potrzebny.
A poldek _napewno_ nie powinien czegoś takiego obsługiwać.
2 miliony pakietów pod tą samą nazwą i z różnymi zależnościami?

--
Wiesław Kierbedź
gg  2128870; wieslaw_kierbedz w jabber.org