kernel-up

Ireneusz Indyk ireneusz.indyk w excellent.com.pl
Pią, 30 Sty 2004, 09:07:01 CET

na razie nie polecam - wczoraj to zrobilem i teraz nie do konca jestem
pewien czy dobrze zrobilem

poczytaj troche w FAQ CVS'u
ale w skrocie pod 2.4.24 robisz tak
logujesz sie na uzytkownika
dodajesz katalog rpm
    mkdir rpm
wchodzisz do katalogu rpm
dodajesz katalogi: SPECS, SOURCES, RPMS, BUILD, SRPMS
dodajesz zmienna CVSROOT
komenda "export " (nie pamietam jak dokladnie to bylo ale jest gdzies
opisane
sciagasz pliki: (z katalogu rpm)
    cvs get SPECS/builder SPECS/getsrc SPECS/kernel-ARCH
sciagasz pliki nvidia
    cvs get SPECS/kernel-video-nvidia.spec
    cvs get SPECS/XFree86-driver-nvidia.spec
srawdzasz czego ci brakuje
    cat -v kernel-video-nvidia.spec |grep BuildReq
    cat -v XFree86-driver-nvidia.spec |grep BuildReq
instalujesz brakujace paczki poldkiem jesli nie wiesz ktora dokladnie paczke
masz zainstalowac to mozesz ja wyszukac w poldku
    poldek> search -f *szukana_paczka*
potem tworzysz paczki z katalogu SPECS
    ./builder -bb kernel-video-nvidia.spec
    ./builder -bb XFree86-driver-nvidia.spec
i koniec (jesli nie ma bledow)
teraz trzeba tylko zainstalowac
logujesz sie na root
wchodzisz do katalogu
/home/users/USER_na_ktorym_logowales_sie_poprzednio/rpm/RPMS
masz tam zrobione pliki rpm
sprawdzasz co masz np ls -l
i instalujesz
rpm -Uhv
kernel-video-nvidia(tu_jakies_literki_z_malpka_albo_daj_TAB_to_dopelni_to_sa
m_za_Ciebie).rpm
rpm -Uhv XFree86-driver-nvidia(jak_wyzej).rpm

i gotowe.

> problem w tym iz nawet nie wiem od czego zacząć :)
> nie masz moze juz paczek tego?
mam paczki ale pod i686 i chyba nie beda dzialaly z Athlonem
powodzenia.
iwi